1 Mart 2013 Cuma

Dukan'la 7.Gün


İyi akşamlar;
Bugün eşimin Seyir Döneminin 1.günü. 6 günün sonunda ilk kez Sebze-Protein günü yapıyor. Bu yüzden bende girdim mutfağa döktürdüm de döktürdüm. biraz abartmışım sanırım. Kendi payıma düşen her şeyi yiyemedim malesef. Bakalım menüde neler varmış?
 Karışık salata

  • Marul, Radika, Taze soğan, Domates, Lor Peyniri, Maydanoz
  • Sosu için: 2 tatlı kaşığı hardal, 2 tk. limon suyu, 2 tk. sirke, tuz, kara biber, sumak. (Ben diğer yemeklerde kullandığım için salatada kullanmayı tercih etmedim ama siz İsterseniz 1 tk. zeytin yağı ilave edebilirsiniz.) 

 Mantar Kızartması

  • Minik minik bütün mantarları 1 tatlı kaşığı zeytin yağı, tuz ve karabiberle, renkleri kızarana kadar yapışmaz bir tavada suyunu çekene kadar pişirin. (Kızarmaları yaklaşık 5 dakika sürüyor.)


Bunların yanında;
  • Zencefilli Tavuk Suyu Çorba
  • Sakatat sote
  • Yoğurt
  • Çamlıca Şekersiz Gazoz

Bizlere afiyet olsun. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hadi sizde anlatın :)