1 Mart 2013 Cuma

Merhaba

     Merhaba,
     Uzun zamandır blog dünyasının içinde Nehrin Kıyısından sayfasında yazdığım yazılarımla;
yaşadıklarımı, yaptıklarımı, gezdiklerimi, okuduklarımı "Yaşama dair ne varsa..." diyerek paylaşıyorum. İlk başlarda Dukan Diyetiyle ilgili yazılarımı da aynı bloğumda paylaşacaktım ama bir de baktım ki bu Diyet (aslında bir tür beslenme alışkanlığı) başlı başına bir sayfayı hak ediyor. 

     İşte bu sayfa benim tarafından bu nedenle oluşturuldu.

   Bundan sonra bu blogda Eşimin ve benim beraber yürüttüğümüz Dukan Maceramızı okuyacaksın. Kilolarımızı, Yediklerimizi, Alış-verişlerimizi, Yemek tariflerimizi, bu yolda karşılaştığımız zorlukları, kolaylıkları ya da komiklikleri (şimdiden bilemiyorum) artık başımıza ne geldiyse, takip etmeye, hatta bizden cesaret alıp bu yolda yürümeye ne dersiniz?

O zaman derin bir nefes alın ve dinleyin...

                                        
Bizim hikayemiz nasıl mı başladı?

      Eşim ve ben bundan 2yıl 10 ay önce evlendik. Düğünümüzde ben 54kg, eşim ise tam olarak emin olamasamda 87 kg civarındaydık. Evlendikten sonra hem evimize, mutfağımıza alışmak hem de yemek yapmayı öğrenmek adına gördüğüm, duyduğum her yemek tarifini denedim, bolca misafir ağırlayıp marifetlerimi gösterdim, bende yedim, eşimede yedirdim. Başta her şey çok güzeldi, biz kilolarımızdan memnunduk. Daha doğrusu onların varlığının farkında değildik. Taaa ki.... Eşim ve ben birbirimize sarılmaya çalıştığımızda aramızda kocaman birer göbeğin durduğunu, bir sezon önceki kıyafetlerimizin değil fermuarları kapanmak üzerimize bile girmediğini fark edene kadar. ben 62 kg, eşim ise 105kg olmuştuk. Bu böyle olmazdı. Buna dur demek lazımdı.
                                          
     Evlilik sonrası aldığımız bu kilolardan kurtulmaya karar verdik.Duyduğumuz her rejimi denedik, lahana çorbası içtik, aç kaldık hatta eşim diyetisyene bile gitti. Başta verilen kilolar bizi mutlu ediyordu ama diyet bittikten sonra hepsinin yanlarına bir kaç kilo daha alarak gelmesi göz ardı edilemezdi. Tam umudumuzu kaybettik, artık bu kilolarla yaşamaya alışmalıyız derken Dukan diyetiyle tanıştık.
                                    
       Aslında onu daha öncede duymuştuk ama pek de ciddiye almamıştık doğrusu. Kendi gözlerimizle uzun zamandır görüşmediğimiz arkadaşlarımızın verdiği kilolara şahit olunca ve anlattıklarını dinleyince... Hadi bakalım bir de bunu deneyelim dedik. Ve araştırma sürecimiz başladı. Uzun uzun araştırdık, kitabı okuduk, evde uzun bir süre kullanmayacağımız ne varsa yedik ya da başkalarına verdik, alış verişimizi yaptık ve 23 Şubat 2013 Cumartesi günü maceramıza başladık.

Devamını mı, merak ediyorsunuz?


Bizim aileyi takip edin :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hadi sizde anlatın :)